Min kropp

Min kropp skriker VILA! Men nej då! Visste jag ska ta det lite lugnare i dag. Måste ju tänka på att jag inte kan ta i för mycket. Men först nu så blir det plugga med Johanna och Alice som snart kommer hit. Sen blir det hem till brors lägenhet och fortsätta där!

I dag kommer mamma och pappa hem! Längtar faktiskt lite efter mamma! Hon är faktiskt riktig bra hon! Men kommer sakna bambam! Vill att han ska flytta hit. Men tror jag kommer få passa han en hel del nu när jag inte ska plugga så mycket.
Så i natt är sista natten med bambam gossandes i sängen! I morgon går vi till mamma och pappa och han kommer vara galen när han ser att mamma är hemma!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0