Fadder

I går så var vi hemma hos M kompis som har en spjällsäng som vi ska få. Jätte fin var den. Och så snällt att vi får den helt gratis. Är jätte tacksamma.
Eftersom vi var i Huskvarna så åkte vi upp till Mea då vi hade en fråga vi båda ville ställe henne.
Vi frågade henne om hon ville vara fadder till våran skatt!
Valet var ganska så lätt! Mea är en av mina närmaste vänner. En vän jag alltid kan lite på! En vän jag älskar! En som jag kan prata med om mycket. Och även den vännen som träffade M först. När vi semester i Alanya 2008!
Var lite orolig över vad hon skulle säga. Men klart hon sa ja. Och vi är så glada över det. Hon kommer bli en kanon fadder. Och vår skatt kommer bli så smart!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0