Drömmen om ett barn

Sitter och kollar på drömmen om ett barn. Där några par verkligen försöker att bli gravida. Är så glad att jag fick chansen att bli gravid igen.

I går när jag låg på sidan så började jag känna att det bökades i magen på mig. Så la mig på rygg och då ser M hur magen rör sig. Haha det var så häftigt.. Kändes så skönt. För eftersom jag inte känner skatt än eftersom min moderkaka ligger i framvägg så är man ju lite orolig.

Min kompis är gravid och ska ha barn 2 dagar före mig. Och skickade genast ett sms till henne och frågade om det kunde vara skatt. För hon har känt sin bebis länge nu. Så avis på henne. Men så skönt att kunna smsa och prata med henne eftersom vi är så nära varandra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va är det för superkompis du har va va va??? :D



Tittar också på det programmet nu och så tacksam jag känner mig för lilla skatten där inne! <3

2011-10-13 @ 20:54:30
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0