1 år

I dag för ett år sedan var jag och hämtade min älskade älskling i Nässjö! Sen dess har han och jag varit tillsammans nästan hela tiden. Förutom när jag har varit i väg någon helg så där!
Han har varit i Sverige nästan hela tiden förutom när vi båda åkte på 2 veckors semester i Alanya!
Jag är så oerhört stolt över min älsklingen hur duktig han har varit och hur mycket han klarar av.
På bara ett år har han lärt sig så mycket svenska så vi bara pratar svenska i hemmet. Gjort klart hela SFI. Ska nu börja på SAS. Han har haft 2 jobb som han har fixat helt själv. Han har tagit truckkort. Han vill ta körkort men ekonomin har inte tillåtit det. Men det kommer!
Han har en kompis krets här i Jönköping nya vänner han har hittat under sitt år. Han har massa vänner runt om i Sverige som han känner sen Alanya.
Han har blivit för svenskad. Haha!
Han är så duktig min lilla turk och jag vet att han älskar att bo i Sverige. Och om några månader kommer våran svurk till världen!
Vart med om den svenska mysiga hösten
Vart i Ullared
Firat sin andra jul!
Vart tomte ;)
Firat sin födelsedag
Vart med om ännu en kall vinter
Gått promenader i solen
Njutit av svensk vår
Vart i Halmstad och njutit av en svensk sommar

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0