Vart kom den i från

I går var jag helt död och orkade inget.. I dag fick jag sova till 11 var grymt länge sedan jag gjorde det. Sen gick jag till skolan. Hade lektion till 3 sen hem. Kollade på kär och galen från i går. Sen gick jag ner till källaren och hämtade upp adventspyntet. I morgon blir det städning och uppsättninga av ljustakarna.
Efter källaren fick jag nog himla energi och började fixa lite små städning i köket. Och sedan var det full fart på mig där inne!
Vart kom den energin i från egentligen!
Jag hoppas den energin kommer tillbaka till mig i morgon! Då det är dags för städning. Och denna gång utan M! Hur ska jag orka göra allt? Tur man har hela dagen på sig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Så duktig du är kvinna! Här kommer en kram till dig <3

2011-11-23 @ 20:07:36
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0