Vad sker

Jag börjar undra om något är fel med mig. Jag är inte alls som jag ska..
Självklart är det inte en saga att vara gravid. Men jag sover hela tiden. Får jag inte sova är jag as trött.
Jag har jätte ont i magen. Har ont i huvudet, törstig hela tiden. Har ingen energi att ens göra något. Inte ens laga mat. Jag orkar inte ens laga mat så jag skiter i det i stället. Hur bra är det när man är gravid och inte äta?
Ska egentligen på vattengympan i dag. Men känner att rör jag mig i vattnet kommer jag spy. Jag mår inte illa. Men jag är yr. Och när jag rör mig så blir jag spy färdig.
Vill så gärna gå på vatten gympan men inte kul om man inte mår bra.


Min svarta lurviga älsklingen är hos mig men han är inte så lurvig längre. Han har varit på spa i dag och blivit klippt och allt där till. Han är så fin som nyklippt och luktar så gott. Och vilket lugn man får av att gosa med han.
Ska snart hem till mamma med han och umgås lite med min älskade mamma. Det brukar släppa allt det där som är så jobbigt så fort man kommer hem till mamma!

M försov sig i dag. Vaknade när han klädde på sig och hörde när han gick ut. Men fick ingen puss får alltid en puss annars. Så kollade jag på kl då var den 6:43 och han börjar 7:00 med bussen tar det 20 min att åka. Om det inte är massa folk och det brukar det ju vara vid denna tiden. Så jag var orolig att han skulle komma sent. Men han hade tagit cykeln då tar det max 10 min om man cycklar fort. Så han hade hunnit. Han är en liten klant den där mannen.. Men vad jag älskar han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!Har du kollat så du inte har fått graviditets-diabetes?Tyvärr vanligare än vad man tror!Hoppas inte att du har det men min kusin mådde som dej och dem upptäckte det inte förrän hon åkte in för att hon kände som du beskrev och när hon kom in till läkaren o han mätte blocksockret frågade han hur hon kommit dit helt chockerad- då låg hon så högt att det vart farligt för henne att köra bil- precis det hon gjort 10 minuter tidigare.Värt att kolla upp OMGÅENDE!!!

2011-11-22 @ 16:28:35
Postat av: Anonym

Kommer oxå med lite tips...Hur ligger ditt järnvärde? Kanske dax att äta järntabletter om du inte redan gör det...=) Låter oxå som om du har aningen lågt blodtryck, det går dessvärre inte göra så mycket åt det...Lycka till och hoppas du mår bättre snart

2011-11-22 @ 18:14:17
Postat av: Sandra

Saknade dig allt idag. :-) Hoppas du mår bättre nästa vecka. Kram

2011-11-22 @ 20:05:56
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ta hand om dig och lyssna på kroppen. Det är det viktigaste just nu. :-)

2011-11-22 @ 20:45:08
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0