Diskmaskin

Hade en jätte trevlig kväll i går hemma hos Emelie och Fatih! Och lilla prinsessan var så himla söt. Även att hon hade sin skrik period när vi var där. Men var gör det när man är så söt. Nu är längtan ännu större. Käkade hemmagjord pizza och kollade på Idol.

I dag började vi dagen med STOR städningen kan lova att allt är städat i dag. Har fixat runt lite i skåpen. För nu måste vi införskaffa oss en diskmaskin det går inte det här. Så nu är ett skåp tomt och vi ska kolla på diskmaskin! Visst vill vi ha större lägenhet och vi ska väl flytta inom ett år i alla fall. Men förhoppningsvis vill person efter oss köpa maskinen eller så säljger vi den på blocket eller så tar vi helt enkelt med oss den om det saknar i den nya lägenheten. Men just nu trivs jag bra här. Det är litet och det kommer att vara ännu mindre när skatt kommer. Men nej det får bli Västra Holmgatan 8 ett bra tag till!

Ska käka lite snart och sedan beger jag mig en sväng upp till gamla tanten mormor! Innan jag går hem för att fixa mig. I kväll ska den gravida tjejen ut på festligheter! Sanna och Bella fyller 25 år så dem ska ha 50 års fest på Lingon i kväll! Ska bli riktigt trevligt. Dock vet jag inte hur jag ska klara av att hålla ögonen öppna. Är ju inte piggast i stan nu mera! Men ska bli grymt skoj att träffa alla!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0