Svar på frågestunden!

Anna
Vad ska eran son heta? Har ni bestämt något namn?
SVAR
Vi har ett namn som vi har bestämt. Men jag vill inte säga det till alla för ens han är född. Då man faktiskt inte vet om han "passar" till just det namnet. Men hans andra namn blir Mehemet efter M pappa och tredje namnet blir Edvin. Tror vi i alla fall. Är inte helt bestämt med tredje namnet än!


Fanny
Vad pluggar du till? Ska du hoppa av skolan? Hur långt har du kvar?
SVAR
Jag pluggar till undersköterska. Ska välja inriktningen sjukvård tänkte jag. Nej jag ska inte hoppa av. Jag tar bara en paus. Har pluggat jätte mycket nu i höst så jag inte har så mycket kvar sen. Så när jag kommer tillbaka. Har jag 2 praktiker kvar av grunden. Sen är det själva inriktningen kvar. Så förhoppningsvis nästa vinter är jag är jag färdig!

Anonym
Tror du att du är snygg?
Haha ja du vad ska man svara på detta. Nej det tycker jag inte. Jag är inte alls nöjd med något just nu! Men efter graviditeten så hoppas jag på att komma i from igen och kanske få känna mig söt!

Anonym
Vet du om din pojkvän har varit otrogen? För typ alla turkar är ju det.
SVAR
Ska jag vara ärlig på den frågan så ska jag säga jag vet inte. Kanske, kanske inte. Men vi har lagt det där Alanya livet bakom oss och börjat på en ny fas i våra liv när han kom till Sverige. Har man inte levt det livet har man svårt att förstå varför.

Sara
Hur kom det sig att du slutade på Nazar innan säsongen slut?
SVAR
Jag slutade innan säsongen var slut. I mitten av september med en gång för att jag inte ville vara en del av hur cheferna behandlar folk där. Jag älskade mitt jobb och hade det varit andra männsikor där så hade jag jobbat till säsongen slut. Sen trivdes jag inte så bra med mitt team. Och det står jag för!

Anna
Varför tog ni reda på könet? och vilket hade du hellst velat ha?
SVAR
Jag har alltid velat veta könet. Jag tycker allt blir så mycket lättare att inhandla allt lite då och då innan förlossningen. Än att köpa en massa när fött och vet könet. Nu kan jag köpa något fint under graviditeten. Utan att köpa sen bara för att jag vill ha lite blåa kläder eller rosakläder. Jag tycker allt blir smidigare.
Jag har alltid velat ha en tjej. Men jag kan inte säga att jag blev besviken att det blir en kille. Jag kommer älska min bebis minst lika mycket!

N
Kommer ni göra omskärelse på eran son?
SVAR
Det tycker jag är en sådan personlig sak så jag vill absolut inte tala om det för alla om vi ska göra det eller inte. Och i så fall när.

MISS
Hur mycket har du gått upp under din graviditet?
SVAR
Man ska väl aldrig fråga om en tjejs vikt. ;) Men sen jag plussade har jag gått upp 6 kilo sen jag skrev in mig hos BM så har jag gått upp 4 kilo. Tycker inte det är så där jätte farligt.

Ronja
Hur är det att vara tillsammans med en turk?
SVAR
Det är som att vara tillsammans med en vanlig pojke. Fast på något sätt så är turkar bättre än svennar. Men det är ju olika vad man tycker. Men skulle inte kunna tänka mig vara tillsammans med en Svenne. Inte vad jag vet just nu!

JKPG
Har din kille slutat jobba på Harrys?
SVAR
Ja han slutade jobba där sista september och han är så glad att slippa jobba varje helg.

M
Varför skriver du bara M och inte hela hans namn?
SVAR
Inte av någon speciellt anledning. Mest bara att jag skriver hans namn så ofta så istället för läsa hans namn hela tiden så vet ni ju alla att det är Mustafa jag menar;)


Också gravid
Är det något du äter extra mycket av nu när du är gravid?
SVAR
Nej faktiskt inte.. Det går väl lite i perioder. Ibörjan var det mycket mcdonalds nu kan jag knappt äta donken. Sen har det varit apelsin men det har också försvunnit. Nu tycker jag inte det är något speciellt.


Emma
Vad har du för mobil?
SVAR
Jag har en Iphone som jag köpte för ett år sedan. Det är min lilla bebis! Så nöjd med den mobilen. Efter ett år brukar jag tröttna men inte med denna.

Lisa
Vilken sida titta du på dina serier?
SVAR
http://www.free-tv-video-online.me/


Maria
Kan du prata turkiska?
SVAR
kan och kan. Jag kan många vanliga ord och kan några meningar. Men önskar att jag lär mig mer när bebis är född. I framtiden ska jag kunna Turkiska flyttande hade jag tänkt mig.

MIA
Är det du som har jobbat på Claras?
SVAR
Ja jag jobbade på Claras. Var du en stammis där ;)


Jessika
HUr länge kommer du blogga?
Så länge jag orkar och tycker det kul. Jag bloggar mest för min egen del. Älskar att jag har bloggat så länge. Då kan jag bara gå bakåt och kolla vad jag gjorde för 3 år sedan.

Alanya lover
Saknar du livet i Alanya och jobbet du hade där nere? Vad exakt jobbade du med?
Jag saknar mitt gamla jobb jätte mycket. Ett av dem bästa jobben jag har haft. Visst blev det lite jobbigt när det var så grymt varmt, eller när man gjorde samma sak vecka in och vecka ut. Men hur kul som helst att få jobba med barn och att efter en vecka eller två så kom nya. Jag jobbade som aktivitetsguide.
Om jag saknar livet i Alanya. När jag är där kan jag bli galet trött på det. Men när jag är hemma längtar jag efter det som en tok.. Har en hat kärlek till denna stad. Men det kommer alltid vara mitt andra hem! Och än har jag inte satt min sista fotsteg där!

Kommentarer
Postat av: Tina

Yes, hemma för gott tills vidare iaf ;) Ingen nallebjörn vad jag vet, han har inte sagt nåt iaf. Sabla postgång i Kambodja! Otroligt glad att det andra paketet kom fram, på min födelsedag också :D



Kram på dig!

2011-11-24 @ 17:28:14
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0