Sömntuta

Dem säger att man ska passa på att sova innan bebisen kommer. Kan säga att just nu lyder jag det rådet.
Sover länge nu! Lite för länge! Men när man inte har något inplanerat under dagen så varför inte sova?!
I dag har det varit strålande sol. Och jätte skönt ute. Så jag och mamma var ute på en promenad. Det var skönt att gå lite. Blev ju inte jätte fort och jätte långt men en sväng i alla fall!
Nu är jag hemma och ska vila lite. Japp ni läser rätt. Haha! Vet inte men så fort jag gjort något så blir jag trött. Så bäst att lyda kroppen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jaa dom har blivigt jättestora nu! :)

2011-11-28 @ 15:21:10
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0