Som det ska vara

Sorry för dålig update. Men har inte riktigt orkat med att blogga!
I förr går så sa M något som jag verkligen gillade och så även i går!
Då sa han det är jag som tar hand om hemmet mer än dig! Jag diskar, tvättar, lagar mat och städar (inte hela tiden, men han gör nog mer än vad jag gör) Så försökte jag flika in att ja men jag är ju gravid. Ja fast jag kände dig innan du var gravid och då var du lika dan. Jaja! Ska skärpa mig! Tur att du älskar mig så mycket! Har man inte en underbar man.
I går när jag kollade på skötväskor som är den största djungel någonsin så frågade han vad jag gjorde. Och så sa jag att jag kollar på skötväskor för du gör ju inte det.
Då svarade han nä du shoppar jag jobbar!
Vilken bra man jag har! Han har förstått hur jag vill ha det!


(Nu är det inte så farligt som det låter, jag är också snäll)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0