Snurrigt

Jag hänger inte riktigt med i svängarna på skolan. Känner att dem knappt vet vad dom gör eller pratar om.
Håller ju på med kursen vård och omsorg och i den ingår det 5 veckors praktik men jag som börjar få ont ska till doktorn i morgon för att bli sjukskriven för APU så jag kan göra den efter i stället. Känner att jag vill göra ett bättre jobb från mig än bara stå jämte och kolla på och inte kunna göra något.
Men som sagt läkartiden är ju i morgon innan dess vet jag ju inte om jag kommer bli sjukskriven eller inte.
Sen ska jag läsa en annan kurs i stället medans dom andra är på sin APU. En kurs jag skulle ha läst i augusti men som någon lärare hade gjort fel så jag läste en annan kurs som jag inte skulle läsa än. Men men! Nu kan jag göra den undertiden och jag har ju halvt gjort den eftersom den kursen är snarlik den jag gjorde i stället.
Men allt är så snurrigt innan allt kommer falla på plats. Skulle prata med SYON från vägledningscentrum på tisdag tillsammans med min mentor men då är inte syon på plats. Så har mailat henne så får vi se helt enkelt om jag får svar på dom frågorna innan tisdag så jag kan prata med min lärare och alla pusselbitar faller på plats.


Puls att i dag har jag fixat lite med föräldrapenning som även det är en stor djungel! Herregud varför kan det inte vara enkelt. Kan bara tänka mig sen när jag måste krångla med CSN och FK innan allt är klart!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0