Sanningen eller det enkla svaret?

Usch i dag var det inte roligt att gå upp! Det var så skönt i sängen och så mysigt att ha bambam hos oss! Men i dag var det dags för skola så bara att hoppa upp! M kommer ut från köket och ropar tjockis till mig. Något jag hör ofta från han. Fast han säger det på turkiska så det menas med söt tjockis! Haha! JAJA detta är ända månaderna han får säga tjockis till mig. Kan ju inte säga att jag är direkt smal precis. Men det ska man ju inte vara just nu heller!
En kort dag i skolan! Och det tackar vi verkligen för. Sen blev det en tur genom staden. Köpte lite saker på Gina tricot. Tror det var EVIGHET sedan jag handlade kläder där. Tänkte hitta något fint tills på lördag. Men lyckades inte! Sen blev det äntligen en ny mascara och nagelfil! Något jag behövde.


När jag kom hem så var det en svart liten lurvig sak som stod precis innanför dörren och blev så lycklig när jag kom. Finns det något bättre att komma hem till? Jag tror inte det. Och M tycker numera detta också. Det såg vi allt i går. Han sprang runt och lekte med bambam när han kom hem! Mina 2 favorit pojkar.
I går när vi skulle lägga oss så kollade M på någon serier så sa jag går du ut med bambam innan du går och lägger dig. MMM om 20 min! Elak som jag är så sa jag till bambam ska du ut och kissa bajsa. Han vet precis vad som gäller då. Så han börjar bli otålig och hoppar och skäller. M bryr sig inte. Han ska kolla klart på sin serier. Till slut sitter bambam och stirrar på M tills det är dags att gå ut. Haha! Så roligt var det!

När man träffar folk på stan och dom frågar hur är det? Går allt bra. Så vill man egentligen säga NEJ det är det inte. Jag har ont och jag är trött på att vara gravid. Även om jag älskar det ibland. Men jag vet att det är ju inte det folk vill höra. Utan man säger jo det är bra. Lite ont bara! Men det är det värt! Klart det är värt det men ibland så!
Man får klaga. Man får tycka synd om sig själv. Jag kan säga så att hade en kille varit gravid i 9 månader gott upp i vikt, inte kunnat siva ordentligt, haft ont över allt. Inte kan resa sig upp, kissa 75 gånger på 1 timme. Då hade vi fått höra det väldigt ofta. Så är ändå glad att det är vi tjejer som är gravida.

Nu ska jag försöka hitta någon ny serie jag ska kolla på! Har ju inte så mycket i skolan. Och kan inte göra så mycket i hemmet. Ska tvätta senare men det är kl 17. Så nu ska jag vila i soffan!
Denna fick följa med hem till min garderob

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det var underbart den sommaren. Klart det kommit mycket bra från staden det har det. :)



Kollar du på hart of dixie? Rekommenderar den serien om du inte kollar på den! Puss

2011-11-30 @ 17:51:13
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja det var underbart den sommaren. Klart det kommit mycket bra från staden det har det. :)



Kollar du på hart of dixie? Rekommenderar den serien om du inte kollar på den! Puss

2011-11-30 @ 17:51:38
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0