Nu banne mig

Nu har jag fått nog av att vara en soffpotatis. Om man skulle sätta i gång och börja fixa lite saker här hemma. Började ju ett projekt förra helgen att fixa lite i skåpen. Kanske skulle fortsättta med det. Sen har jag en hel del andra saker jag har bara titta på och tänk mmm någon gång ska jag göra det. Jag kanske ska försöka mig på det där i dag. Grått och tråkigt är det ute så varför inte göra det mysigt inne i stället.
Det tar ju lite längre tid att fixa saker för mig nu mer ju.


Har även mys besök av min svarta lurviga älskling. Hundvakt hela dagen! Det gillar jag. Han kom inspringandes som en jag vet inte vad när pappa kom hit. Hoppade upp i sängen och letade efter M som inte är hemma. Skönt att dem gillar varandra.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0