Längtan efter dig

Var hos läkaren i dag för att få intyg på att jag inte kunde göra praktiken nu. Och det var nog tur det! För jag har just nu lite foglossningar som kan bli värre. Sen har jag sammandragningar. Har även förvärkar och isches! Så rådet jag fick från läkaren. Ta det lugnt! Inte gå och stå för mycket. Inte gå i trappor! Skönt att ha något att skylla på ;) i stället för att bli kallad lat om man inte går i trapprona! Haha Jag ska även inte bära tugnt! Så älsklingen bäst att du gör det mesta här hemma. Nu har jag papper på det! HIHI

Annars såg allt bara bra ut. Livmorden är så stor som den ska vara nu kommer inte bli så mycket större. Och jag fick göra ett VUL för att se så allt såg bra. Fick då även se skatt! Fick se rumpan och ryggraden och den är väldigt livlig där inne! Längtan efter dig blir bara större och större. Både jag och Baba längtar efter dig! All smärta som jag har haft och säkert kommer ha fram tills du ligger i min famn kommer vara värt det! Även att jag inte träffat dig ännu älskar jag dig mer än livet själv! Du kommer vara den finaste vi någonsin har sett. Det bästa vi har gjort! Kan dem här sista 14 veckorna rusa nu!
Du är det bästa som har hänt mig och vi väntar det bästa som har hänt oss!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Vad fina bilder på er :D

2011-11-03 @ 16:04:37
Postat av: Sand mellan tårna

Känner igen den där längtan men tiden går fort. Snart har ni en ny liten familjemedlem hos er=)

Sv: Hm? Kolla din kommentar hos mig. Vad menar du med..."Vad för gjort ska man ha?"

2011-11-03 @ 18:59:27
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Sand mellan tårna

Haha tänkte att det var så men ville vara säker. Ta turkisk yoghurt, den är ju lite tjockare och passa bra. Jag använde Danone här då jag tycker den är den bästa, också lite tjockare än många andra. Tänk på att knåda degen LÄNGE så den verkligen blänker då bullarna annars kan bli kompakta då man använder bakpulver i stället för jäst. Knådar man länge så utvinns nåt ur mjölet som gör att dom blir mer luftiga har jag lärt mig=) Lycka till! Tala gärna om sen hur dom blev.

2011-11-03 @ 19:11:18
URL: http://sandmellantarna.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0