Energi

I dag var det dags för skola efter 2 veckors ledigt. Var ganska så jobbigt att gå upp vill jag lova. Gick till skolan så får man reda på att i dag ska dem bara gå igenom den ena kursen den kursen jag läste i höstas. Eftersom dom har satt ihop den och den kurs jag ska läsa nu. Så ja det var bara att gå hem igen. Skönt det också! Och nästa onsdag börjar jag vid 1 i stället.

Har kollat på en blomma i afrikans öknen! Läst hennes böcker och vet inte varför jag inte sett filmen innan. Så skrev min kära vän om att man var tvungen att se den så det har jag nu gjort. Och gud vad bra den är!

Sen har jag och bror vart och handlat. Skönt att han kan hjälpa mig lite när M jobbar då jag inte kan bära påsar och så! Så fick man lite sällskap av han!

Kl 16:30 kom M hem bytte om och gick till gymet. Önskar jag hade hans energi att göra sådant. Han är grymt duktig när det gäller träning!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0