Döds trött

Ingen rolig dag alls i dag.. Vakande upp och ville egentligen bara sova vidare. Men i morgon är det skola så ska lyckas somna i kväll hade jag tänkt. Kommer dock inte bli några problem!
Kollade på en serie och i denna serien var det en som huvudkaraktär som dog och ja då började tårarna forsa. Jag vet inte riktigt vad det var med mig. Men sen grät jag i flera timmar inte i streck men till och från.
Efter det kände jag mig alldeles tom.
Kände inte alls för att gå på vattengympan. Men tog mig dit och det gjorde jag så rätt i. Mötte Nikkis syster som också skulle gå på detta. Och sedan var det en massa andra gravida tjejer. Jätte skönt att träna med andra med stora magar. Så först var det vattengympa och sedan avslappning och sen var det lite till avslappning. Verkligen något jag rekomenderar. Alltid kul att träffa nya människor!
Nu sitter jag här och ögonen faller typ ihop. Kommer nog inte ha några som helt problem att sova.
M åkte till Fatih, han frågade om jag ville följa med och umgås med Emelie. Visst ville jag det. Men jag hade nog somnat där i deras underbara soffa plus att jag är ju inte jätte frisk så vill inte smitta bebis. Men vi få ses snart igen :)
Nu ska jag göra lite kvällsmat. Sätta på någon film tror jag. Finns ju inget på tv i dag och sen ska jag sova tidigt. GUD va skönt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du sov gott. Det gjorde inte jag. Men jag mår verkligen toppen idag! :-D

2011-11-16 @ 10:38:59
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0