Det gick inte

Å en ledig dag en dag då jag inte måste passa några tider alls. En dag då jag får sova hur länge jag vill. Det var länge sedan. Jag hatar att upp tidigt. Och var så glad att jag kunde få sova ut. Men när tror ni jag vaknar jo vid 8. Då jag i vanliga fall sover till 8-8:20 men när jag ska upp dom tiderna då jag måste är det skit jobbigt. Men inte i dag när jag väl fick sova längre. Kan man bli lite så där arg över det?

Ska i alla fall hem till bror snart och bygga ihop hans bord och stolar som han och syster köpte förra veckan. Så nu är det inte så mycket kvar innan den är färdig! Så ska jag visa han hur hans tvättmaskin funkar också. Sen skulle han laga lunch och bjuda på!

I kväll ska jag, M och Sofie hem till Emelie och Fatih och deras lilla svurk som är lite mer än 2 veckor gammal! Ska bli så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte heller sova länge på mornarna längre...har oxå blivit väldigt lättväckt vilket jag aldrig var tidigare...men jag tror det är kroppens sätt att förbereda sig inför bebistider...=)

2011-11-04 @ 16:59:24

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0