Adventstjärna

I morse var det ingen ide att sätta på datorn för då vet jag att jag inte hade orkat städa. Så efter frukost var det dags att pynta och städa. O vad jag älskar när det är rent och fint. Nästan så jag inte vill att M ska komma hem och skita ner ;)
Blev lagom färdig till att min syster sa att hon var på väg.
Skulle med henne och Leon till BVC! Så duktig han var lillplutten!
Sen fick jag äran att passa han när syster var på Ica maxi och handlade. Vi hade en mycket mysig stund han och jag!


Skatt har fått för sig att sparka upp mot revbenen.. Det börjar göra lite små ont.. Och känns lite lustigt tycker jag.
Nu blir det soffan resten av kvällen känns att jag städade i dag!

Kommentarer
Postat av: frida

jag vet inte om du såg att jag kommenterade ditt inlägg, jag skrev ju på min egen blogg. haha.

men om du är intresserad av halsbandet så kostar det 95:- det är bara att mejla om det blir aktuellt ;)



kram

2011-11-24 @ 21:35:47
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0