99

2 siffrigt kan ni förstå? Det började på 280 dagar och nu är vi nere på 99 dagar! Ojoj!
Kom ihåg när min vän Lina skrev det i hennes blogg att hon bara hade 99 dagar kvar det var i början av min graviditet och tänke shit det är ju inte långt kvar för henne. Och nu är jag där! Och bara 3 månader kvar! Tiden går galet fort. Det som är så skönt är att jag har så mycket annat smått som jag längtar efter innan så tror det kommer gå fortare!
Snart kommer jag skriva nu är det bara 9 dagar kvar! Ja bara 90 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: maria

Ja herregud vad tiden går hörredu :) Vi sitter här och spanar på lite hotell i jönköping. Vad tror du om Ibis, ligger det helt åt helvete eller ? :) Enligt hamza´s iphone ska det vara ca 30 minuters promenad från er. Det var typ det billigaste alternativet jag kunde hitta, men helt ok =) Kram

2011-11-10 @ 20:52:48
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja tiden går verkligen fort!! Nu sitter jag här med en snart två månader gammal tjej.. just 99 dagar känns som ett magiskt tal eftersom man går ner i två siffrigt..

2011-11-11 @ 09:22:07
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0