Tredje plats

Kul att vi kom på tredje plats. Men kom igen hade ju varit roligare om vi vann. Men man får vara nöjd med den plats vi fick. Nästa år vinner vi! Men vinnar låten var faktiskt bra. Men när jag hör det landet tänkte jag bara på en som vi jobbade med 2009 på Planet! ÖGONKILLEN
Hade en jätte trevlig kväll med Marika i går. Men lilla Charlie mådde nog inte så bra. Hade svårt att somna! Så söt han är. Han är verkligen helt otrolig den killen.

I dag är det en vecka kvar till min syster är beräknad. En vecka kvar till jag ska bli moster. Men jag hoppas ju på att den ska komma den 26 Maj! Vågar inte skriva så mycket om hennes graviditet då hon blir arg om jag nämner för mycket. Så när jag väl har blivit moster dröjer det nog ett tag innan jag talar om det. Hade velat sätta ut ett jätte fint kort på hennes mage men får nog inte det så skippar det!

I dag vet jag inte vad som sker. Är just nu hos mamma och pappa ska skriva ut mitt arbete. Sen får vi se vad dagen erbjuder. är lite smått sugen på att göra något. Men vet inte vad!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0