Skola

Ny kategori!
Skola
Kommer kanske inte skriva inlägg om bara skola men man vet aldrig.
I dag var det i alla fall info. Inte så mycket info! Men en läxa fick vi allt över helgen.
Sitter och försöker fixa den nu så har man det gjort.
På måndag kommer det mer info. Vissa kurser blir på distans under sommaren. Så ska väl försöka börja kolla igenom en av dom i alla fall.
På tisdag börjar jag med psykologi! 5 veckor varje Tisdag! Det är min första tid i skolan. Inte helt fel!
Men som sagt så är det ju lite andra kurser jag måste läsa under tiden också.
Håller på att leta efter billiga kurslitteraturer. Har redan hittat en del av dom på blocket och tradera. Känner att jag inte ha råd att köpa nya! Så kan jag tjäna några tusen på det så blir jag glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej anmäl dig gärna till veckans blogg och få många fler besökare.(:

nya tävlingar varje onsdag !

och för er som är trötta på era designer , så är det bara att kommentera min blogg ,så löser jag det ;)



kram Paulina!

http://paulinaceylans.blogg.se



2011-05-13 @ 14:53:49
URL: http://pa
Postat av: Anonym

Ett tips från mig som läser på hälsohögskolan...köp inga böcker, alla finns att låna...:) jag har inte lagt ut många kr på kurslitteratur...:) jag lånar på biblioteken...skitbra! :)

2011-05-13 @ 15:34:04
Postat av: Annica H

Åh, vad roligt att du är lite nöjd =)

2011-05-13 @ 15:41:34
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0