Sjuk

Stod och skulle börja göra mat. Så kom plötsligt en känsla av illamående. Men hade redan börjat så fick bara fortsätta. Nu står den i ugnen och det får bli matlådor i stället. För får nog inte i mig någon mat alls.
Fy va arg jag kommer vara om jag skulle åka på något skit nu när man ska börja.
Men tror det bara är något med magen. Säkert magkatarren.
Älsklingen gör fruktsallad åt mig och hoppas jag kan få i mig det.
Kylskåpet är fullt nu. Efter en timmes lång promenad var vi svettiga och gick in och storhandlade.
Massa motion nu det senaste. Känns skönt faktiskt.
Håller på med det sista i tvätt stugan sen om 2 timmar börjar eruovison! Måste ju se om Sverige kommer vidare i år. Dock så gjorde ju inte Turkiet det. Men tyckte inte den var så bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Du, skulle gärna ha önskat dig välkommen på medlearn imorgon - tyvärr har jag ingen lektion eller så alls imorgon (kommer dock vara inne i centrum ifall du vill, har frågor och sådant?)

2011-05-12 @ 19:08:51
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0