Piren

I dag så vaknade jag av min syster ringde och frågade om jag ville följa med upp till A6 för hon behövde köpa lite saker till Leon! Klart jag kunde! Hoppade upp ur sängen och såg hur fint väder det var. Blev ännu gladare. Blåste gjorde det men det var ändå skönt ute.
Efter vårt ärende på A6 så ringde jag och väckte M och sa att han var tvungen att hoppa upp ur sängen och fixa sig för vi skulle ut! Så när jag kom hem så gick vi ner till stan och till Piren där vi njöt av en underbart god lunch i solen så himla mysigt var det.
Men vi ville ju inte gå in så vi gick vidare till espresso house och tog en kaffe också. Så kom Lisa och höll oss sällskap. Och dagens höjdpunkt. Charmtrollet nummer 1 kom! Charlie och Marika gick förbi! M var helt kär i han. Så söt när han sitter där och skrattar!


Nu är det tvätt och städ som har stått på schemat. Sista tvätten är upphängd och jag njuter i soffan!
Har haft en alldeles underbar dag i dag! Hoppas på en minst lika skön i morgon!
Men först är det skola!
Har skrivit klart mitt arbete till psykologin. Jag hoppas i alla fall på att den blir godkänd. Orkar inte med den mer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0