Maria & Hamza

Så har dom åkte hem och det känns jätte sorgligt. Har haft det jätte jätte trevligt!
Jag önskar att dom vill flytta hit hade vart så mysigt :)


Dom kom i sin gröna fara i tisdags! Och jag trodde aldrig jag skulle lyckas förklara vägen hit. Men så sjukt lätt det var när jag väl gjorde det och dom hittade på en gång med en snygg parkering av Hamza!
Sen gick vi hem och drack lite kaffe och tjatade från första stund så gick M och Hamzas munnar. Herregud inte tyst i en minut.
Sedan gick killarna i väg och hämtade OKEY hos Sofie och jag och Maria gick till Ica maxi och handlade.
Käkade lite mat och drack vin. Sedan fick killarna för sig att dom skulle i väg och kolla på fotboll. Men då passade jag och Maria på att sätta oss i soffan och snacka lite skit och kolla på BB! Sedan blev Okey spelande!

Det var så smidigt för dom sov i mamma och pappas övernattningsrum.
På Onsdagen käkade vi turkisk frukost och drack te. Sedan gick vi till City och shoppade lite och drack kaffe. Fick för oss att vi skulle åka och bowla. Ja jag sög ju! Fast Hamza var sämst. Maria var ju kung så hon vann ju!
Sen åkte vi och köpte Bakvala. Och då hittade vi äkta turkisk te i den shoppen här i JKPG! Jag blev överlycklig. Det var ju M som tjatade på dom! Så nu slipper vi det problemet!
Sedan åt vi massa gott och kollade på en jätte bra film som jag rekommenderar CONVICTION!


Torsdagen blev det någon helt annat till frukost då var det dags för pannkakor! Finns ju inget bättre än en god frukost! Det bästa målet på hela dagen!
Sedan gick vi en sväng på stan och kikade igen. Köpte saker till dopet! Sen blev det en kaffe innan det var dags för dom att åka hem!

Som jag skrev så har vi verkligen haft det kanon mysigt och detta var verkligen jätte mysigt. Och kommer bli av flera gånger :)

Kommentarer
Postat av: maria

Zaaandra vi kommer typ tillbaks nuuu! är så glad att vi äntligen fick tummen ur och åkte ner, vi båda hade jättetrevligt:D Måste absolut göras om snart igeeeen ! Sen får ni hojjta till när ni vill komma till hällefors och leva skogsmulle-liv ;) Puss

2011-05-06 @ 13:19:17
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0