Himlans trevlig.

Tjejerna kom kan 50 min försent. Men det är man van vid. Förfesten var riktigt trevlig. Cicci kom också förbi. Promenerade till Karlssons där det inte var någon kö alls. Så himla skönt. Men en hel del folk inne. Men kul hade vi. Flummade gjorde vi!
Men först såg jag en kille jag absolut inte ville se! En kille jag skulle kunna .... men jag försökte att inte titta på han. Senare står en annan kille och glor massor en gammal arbetskamrat som jag heller inte vill se. Men jag sket i han. Vet inte riktigt varför han stod och glodde så!
Men det sjukaste var när jag träffade en kille jag inte har sett på ett bra tag som psykade mig ordentligt i går. Vet inte alls vad han håll på med. Skrek en massa och sa en massa lögner! Alla bara tittade på han och insåg hur dum han är.
Men trots detta så hade jag sjukt kul! Och jag mår inte alls dåligt i dag!
Tog en promenad upp till A6 där M handlade lite kläder på HM. Sen tog vi en promenad tillbaka.
Nu tror jag det blir soff häng hela kvällen. Tror jag skippa pluggandet i dag och tar tag i det hela dagen i morgon i stället. Känner mig inte alls motiverad i dag och då tror jag att jag bara kommer stirra på datorn!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0