Goddagens

I dag ser man i alla fall en lite blå himmel. Men det blåser kallt och jag sitter inne och pluggar. Alltid lika kul! Och jag känner att det är här jag kommer befinna mig ganska mycket.
I dag är det inte psykologi som gäller utan i dag kör jag lite människan socialt och kulturellt.
Ganska intressant faktiskt! Har börjat med inlämningsupgifterna och tänkte faktisk skicka in den första i morgon eller på måndag. Så får vi se om jag tänker rätt eller helt fel.


Annars så gör jag inte så mycket annat roligt. Tvättar sängkläder i dag. Även täcke och kuddar. Kan behövas ibland.
Har även bambam på besök räddade han från städet hemma i mammas och pappas lägenhet. Så i myser lite!

Kommentarer
Postat av: Therese

ååh zandra jag läser ocksåmänniskan socialt och kulturellt.. och jag hatar KURSEN så jag SPYR!hoppas de går bätttre för dig puss

2011-05-19 @ 22:27:44
URL: http://thereese362.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0