ESC

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig för en mys kväll hos Marika girl. Charlie ligger nog och sover så han får jag nog inte pussa på.
Vi får se om jag lyckas få Marika kolla på ESC hela tiden. Har jag liten aning om att hon inte är så där jätte intresserad. Men bara det är på i bakgrunden blir jag glad.


Haft en lugn och skön dag i dag!. Kollat på en roligt film. Skrattade verkligen hela tiden. Sedan skrev jag klart min uppgift som sagt. Och så lagade jag en super god sallad till mig och min älskling. Nu är han på väg till jobbet igen. Och han var inte sugen på det alls. Jag ville inte heller att han skulle gå. Hade varit mysigt att se ESC eftersom vi följt den ihop. Men men så är!

Har inget annat roligt att skriva. Känner att min blogg blir tråkigare och tråkigare. Men kul att det är så passa många som hittar hit ändå.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0