Börjar ett nytt kapitell på måndag

På måndag börjar jag ett nytt kapitell i mitt liv. Då är det dags för mig att sätta mig i skolbänken igen. Jag kom in på utbildningen jag hade sökt. Dom flesta vet nog vad jag har sökt. Men det är till undersökterska jag ska plugga till. Jag kände att det var dags att göra något vettigt med mitt liv. Och det finns massa olika saker man kan jobba med som undersökterska så jobb efter detta är nog inga problem. Vi får se hur det hela går. Men jag tror det kommer gå galant. Jag är ju ingen plugghäst precis men det var ju förr så hoppas det går bättre nu. Ska bli kul faktiskt. Så fredag ska jag på info möte sen på måndag börjar det!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Medlearn? Jag går där och det är toppenlärare! =)

2011-05-10 @ 13:14:21
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt :) Lycka till :D

2011-05-10 @ 13:52:45
Postat av: Mikaela

Kul vännen! <3

2011-05-10 @ 18:13:28
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0