Åska

Det känns som det kommer åska i dag. Nu kan faktiskt vädret bli bättre nu har det varit så här blåsigt soligt och molnigt i någon vecka. Så kan det komma en sådan där riktig regnig dag sen kan det väl vara över för ett tag.
Fast jag blir ju bara glad när det är sådant väder för då får jag inte dåligt samvete att jag är inne och pluggar.
Ne men det får gärna släppa nu. Plus att jag har en mega huvudvärk. Tror det kan bero på vädret.
Ibland saknar jag dom rejäla regn, blixt och åskvädret i turkiet. Där är det inte lite regn när det regnar. Och blixtrar och åskar gör det kan jag lova.
Har vart med om att det har slagit ner i huset. Och det small som bara den. Och sedan slog det ner i båten när vi hade pirate cruise en gång. Inga små smällar inte.


Vart i skolan i dag. Håll väl på att för sova mig. Var sjukt trött! Men lyckades komma i tid. Och psykologi är inte mitt ämne för fem öre. Önskade jag hade sluppit den. Men i morgon ska jag och en klasskompis sätta oss i skolan och plugga tillsammans. Kan va skönt att ha någon att diskutera med.

Men nu ska jag dammsuga lite och sedan blir det storhandling på ica maxi!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Åh, jag var i skolan. Kanske såg dig?

2011-05-24 @ 15:51:45
URL: http://annicaimitten.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0