Älsklingen

En lugn fredag i dag! Som alltid numera. Men det är mitt nya jag. Ser inget roligt i att gå ut längre. och det är inte för att jag är sambo. Han jobbar ju varje helg! Ibland kan det vara kul. Men jag längtar till det blir varmare så man kan sitta på en uteservering och njuta.
I dag blev det lunch hos mamma och pappa. Riktigt mums.
Sen gick jag och hämtade mormor och gick upp till farmor där vi mamma och pappa och bror var så fikade vi och hade riktigt roligt faktiskt. Ibland kan min familj slänga ut sig sådana skämt! Mysigt att träffa dom gamla tanterna också.
I dag har jag inte sett älsklingen på hela dagen. Bara i morse innan jag gick till skolan. Saknar han lite ju har knappt pratat med han heller. men det får jag göra i morgon en stund innan han åker till jobbet. För han lär ju sova halva dagen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0