Plugga

Jag har under en kort period funderat på om jag ska ta och börja plugga. Jag känner inte för att börja jobba riktigt än. Jag har kommit till en punkt då jag känner för att kanske ta tag i pluggandet. Jag har under många månader velat bli både det ena och det andra. Jag kan inte bestämma mig helt.
Men så är det en blogg tjej som ska plugga till detta och på det sättet kom jag in på att det kanske är det jag ska plugga till. Även ännu en kompis till mig skrev om det i dag. Och kände ja det är det jag vill läsa.
Jag har mer eller mindre bestämt mig.
För några dagar sedan mailade jag denna skolan jag vill gå på och kollade. Har även i dag mailat syon och frågat om jag kan få ett möte med henne.
Jag har inte bestämt mig om jag ska läsa på distans eller dag tid i skolbänken eller så kanske jag kombinerar. Ska bli skönt att få prata med syon som kan ge mig tips och råd.
Det känns som ett bra beslut. Och jag är nöjd med det.
Vi får se om jag klarar av det. Men ska gå in med en bra inställning.
Jag har en dröm med denna utbildningen och jag är väldigt lycklig att jag har kommit på det.
Jag är verkligen LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande, vad är det för utbildning du har fastnat för? :)

2011-03-30 @ 21:11:19
Postat av: Mikaela

vilken utbildning r det då!?!?! :D blir jag ju nyfiken!

2011-03-31 @ 08:17:29
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0