Off

Känner mig lite off just nu när det gäller allt som har med internet att göra. Har ingen lust att blogg, läsa bloggar eller kolla läget på facebook. Jag hoppas jag kommer tillbaka till mitt vanliga ja.
Haft en mysig dag. Va i den gamla lägenheten för att öppna för städaren och sedan betala han. Så nu är det rent där. Skönt att slippa gör det själv Tack Mamma!
Sen var jag och mamma och lunchade. Sedan har jag myst en massa med mamma. Och kollat på alla big brother avsnitt som jag har missat.
Om 2 timmar ska M till jobbet och jag ska nog hem till oss och mysa ner mig lite. Kommer känns konstigt att jag måste somna själv. Men är så glad för hans skull! Men just nu sitter han och kolla på turkisk fotboll. Och hans lag gjorde nyss mål och det hördes kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis sådär kände jag förra veckan, dock har lusten infunnit sig igen. Hoppas du har en mysig lördagskväll.

2011-03-19 @ 19:47:12
URL: http://saaka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0