Mor och Far

I dag har det varit en sådan där lugn och skön dag. Jag gillart! Har promenerat lite med M och bambam. Sen blev det lite mat handling!


Är hos mor och far och umngås lite. Var ju mer en än vecka sen jag var här sist. Blir litekväll mat här ärtsoppa och pannkakor. Mumms!
M är hos en vän så då kan man passa på att äta lite sådant.

Har köpte jäst också så nu i dagarna ska jag baka bullar. Har varit så sjukt sugen på det ett tag.
Men kom på att jag har nog inte allt hemma ändå så får väl fixa det först. Det suger ju lite.

har också ringt till vägledningscentrum och bokat tid så kanske dom kan hjälpa mig lite i denna värld. Det är ju inte jätte lätt att hitta rätt.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0