Lång promenad

Vaknade upp tidigt i dag och kunde inte somna om. Tur är väl kanske det så man inte vänder på det kära dygnet.
Väckte även upp M som inte hade någon skola i dag. Sedan gick vi och hämtade Bambam för att ta en riktigt långpromenad. Hade med oss boll så vi lekte en massa. Han var helt slut sen.
Njöt i solen hann vi med också. Så himla skönt väder det var. En skön förmiddag.


M gick precis till sitt möte nu så får vi se hur det går jag hoppas det är det sista mötet och att allt blir klart sen. Håller mina tummar. Han har nu även lovat mig om han får någon semester i sommar och om vi har råd så blir en en sista minuten resa till Alanya! Så himla glad är jag. Vi åker antingen i Juli eller Augusti. Får se helt enkelt. Det ska verkligen bli så mysigt att åka på semester tillsammans till Alanya och kunna umgås med varandra och göra allt som turister gör.

Ska snart börja tvätta. Och samtidigt så ska jag ta hand om ett stort projekt. Jag ska fixa till i förrådet där nere där vi bara slängde in alla saker för att vi inte ville ha dom i lägenheten. Ojoj det kommer att ta tid det. Och egentligen har jag ingen ork. Har sjukt ont i huvudet men men!

Kommentarer
Postat av: maria

ohlala det där med ullared lät ju som en fin idé tycker jag :) då blir hamza glad han som så gärna vill åka dit !

2011-03-24 @ 18:39:57
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0