Fredag

I dag har det inte varit vilken fredag som helst nej då. I dag fyller min farmor år. Hela 84 år blir hon. När jag var nere i turkiet i somras så fick jag reda på att hon hade cancer. Och hon var riktigt dålig vissa stunder. Jag var orolig att jag inte skulle hinna träffa henne något mer.
Nu mer än ett halv år efter så är hon pigg och glad igen. Inte som innan men man inte tro att hon har mått så dåligt som hon har gjort. Och jag är glad att jag får mer tid med henne!
Så i dag har syskonen Örneling bjudit farmor på våfflor. För det är ju faktiskt våffledagen.
Var en mysig förmiddag.
Är hund vakt i dag och i natt så har myst med min älsklings bambam!

Kommentarer
Postat av: frida

japp imon börjar allvaret, det ska bli roligt faktiskt. nu när man har förberett inför det!

jag hoppas du hittar nåt snart med, du ska se att det löser sig!

pussåkram

2011-03-25 @ 18:49:47
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0