Å vilken dag!

Hade en otroligt bra dag i dag.
Har pratat med min älskade Samantha. Som kommer upp till mig i april JIPPI! å vad vi ska mysa och snacka skit. Saknar dig så.
Sedan träffade jag Lisa som var brun och fin efter sin resa. Gick lite på stan sen åt vi en lunch i solen på waynes. Så himla skönt väder.
Sedan köpte vi två tårtbitar och gick hem till henne och firade hennes födelsedag.
Men dagen slutade inte där nej vi gick till Marika för att fira Lisa vi brudarna, Marika, Lisa, Cicci och Malin och självklart sötaste bebisen Charlie. Åt tacos och skrattade för fulla muggar.
Nej detta har varit en kanon bra dag.
Avslutade kvällen med ett samtal från Mea så henne ska jag möta upp i morgon. Så tror morgon dagen kommer bli minst lika bra.
Nu ska jag hoppa ner i sängen med älsklingen och sova

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja massa snurrar i huvudet, men det blir väl ordning och reda så småningom ;P Mest av allt framtiden tänker jag på, fast har ju lite klart nu som du vet :D men efter det? det är ett stort frågetecken! åh så jag vill leka med dig!

2011-03-29 @ 01:09:20
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: frida

aaah visst är dom snygga!!! monki är det! vi har ju den affären i halmstad men jag har fortfarande inte vart inne där, så jag måste inom där snarast :D



hur är det med er? hört nåt om bonusen?

2011-03-29 @ 13:57:34
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0