Trevligt

Hade en mycket bra kväll i går med tjejerna på Twin! Firade Marika som fyllde 25 och blev mer än uppvaktad.
Det blåste lite kallt men självklart blev det uteserveringen på TWIN! Love it! Har saknat denna uteservering så där blir det mer häng i sommar.
Är ändå glad att jag inte är i Turkiet hela sommaren så jag få chansen att njuta av mina vänner och sommaren i Jkpg och i Sverige!
Senare i dag blir det fika med min fina vän Mea! Var ett bra tag sedan vi såg så ska bli mysigt!
Sen i kväll kommer M kompis och hans fru hit på middag! Ska bli kul!
M får fixa städningen och maten!
Då jag ska plugga då jag inte är i väg! I morgon är det prov.
Känner mig halv lugn. Vissa saker kan jag! Men vissa saker måste jag verkligen öva mer på!
Men ska faktiskt bli skoj att ha prov så man vet vad man går för och hur proven är upplagda!


Har även beställt Tax free i dag! JIPPI! Nu är det mindre än en vecka!
Dom här 2 favoriterna blev det!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0