Sommarfin

Å äntligen är håret fixat och det är blont och fint. Vi klippte en hel del. Men det behövdes! Inte för att det var så stor skillnad men jag tycker det ;) Men sommar blond blev jag!
Så skönt att få det fixat!
Men varför är man alltid så ful i spegeln hos frisören? Alltid! Man ser blek och tjock ut! Önskar man slapp och titta på sig själv! Vägrar lägga upp bilder på mig så ni får se mig live i stället!
Men fint blev det!


Hade min älskade hund här på besök innan. Sen kom även mamma! Mysigt när folk kommer på besök! Och speciellt när man inte väntar besök!

Så tråkigt för M börjar jobba 10 i dag och i går så när han går till jobbet ska jag nästa gå i säng själv! Men men så är det ibland!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja en liten mage börjar växa fram ;-) Allt bra med dig?? Kram

2011-06-01 @ 22:14:51
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0