Packa packa

Hade tänkt att packa dagen innan. Men i dag var jag rastlös så nu är väskan nästan färdig packad.
Bara det sista kvar som jag ska tvätta i morgon sen kan jag stänga den. Trodde inte jag skulle ha med mig så mycket. Men väskan är nästa propp full. Varför? Jag vet ju att jag inte kommer använda minst hälften av kläderna. Men men kul att ha något att välja mellan.
M har inte ens börjat packa och jag kan tänka mig att han gör det i sista sekund.
Å snart ska jag sova och då när jag vaknar i morgon så är det bara 2 dagar kvar. SWEET!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Råkade hamna på din blogg helt av en slump och fick en chock när jag såg Mustafa, eller Arda som han kallade sig, på dina bilder. Shit alltså. Haha. För visst jobbade han på Park Alanya förra sommaren? Jag och en kompis bodde på hotellet i två veckor och lärde känna honom och Zeki. Har funderat mycket på hur dem har det och så bor Mustafa i Sverige nu! Världen är liten!

2011-06-20 @ 11:59:28
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja, jag trodde verkligen han hette Arda. Men det gör han alltså inte? Blir förvirrad nu :) Nej, han var inte med några tjejer. Eller det beror på vad du menade med "var"... Han var ut med oss några dagar, men det var för att han var snäll och visade oss vart man gick ut och så. Men inget mer! Han var ju sån, då iaf, så himla snäll och brydde sig om hotellets gäster. Sen var han ut med några andra svenskar som bodde på hotellet samtidigt som vi var där,(dem var ett gäng tjejer och killar) men det var samma sak där, han visade dem var man gick osv. :) Men jag visste inte att han hade tjej. Det tror jag aldrig han sa. Men det är ju jättekul att han hade/har tjej :) Känner du Zeki? Som han jobbade med? Tänkte om du vet vad han gör, om han jobbar kvar?



Jag var faktiskt i Alanya nu i maj och bodde på Sunpark Marine. Och läste nu i din blogg att Arda/Mustafa hade jobbat där för några år sen. Sjukt sammanträffande där också! Gick till Park Alanya för att jag skulle kolla om Zeki eller Mustafa jobbade kvar men då hade baren stängt. Tur var väl det för jag hade nog dött av en chock om dem hade sagt att han bodde i Sverige nu :) Haha



Nu blev det långt, hoppas du orkade läsa iallafall :)

2011-06-20 @ 20:52:21
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag vet inte om han varit med någon på det sättet du undrar när vi var där. Jag hörde eller såg inget sånt. Jag kan verkligen inte ens tänka mig det för uppfattningen jag fick av honom var att han var blyg, lugn och vääääldigt snäll. Inte som alla andra turkar som kan vara rätt "på". Och jag ljuger inte, för vad skulle jag tjäna på det liksom :) Jag minns att chefens bror på det där hotellet var en jävla idiot mot Mustafa och Zeki hela tiden och han fick inte gå ut med hotellets gäster egentligen.



Varför blev han sur när du sa att jag hade skrivit? Blev han sur på mig eller på dig? Ber om ursäkt om jag ställt till med något, tyckte bara det var kul att jag hittade din blogg :) Jag förstår också att du frågar om han har varit otrogen innan. Och jag tycker inte du är störd, alla är värd en andra chans :)

2011-06-20 @ 21:16:52
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Daniella

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 06:45:59
URL: http://djurförsäkring.net

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0