MVG

Kollade in på skolans sida om betyget hade kommit på uppgiften och provet i psykologin!
Och det hade det! Jag hade fått en 2 på uppgiften och MVG på provet. Förstår ni min lycka? Jag Zandra Örneling som aldrig brukar få bra betyg har fått mvg. Jag är så nyfiken på vad jag kommer få på kursen!


Haft en mysig eftermiddag! Syster, Chrille, bror och Leon kom på fika. Fick mysa en massa med mosters sötnos. Bäst att passa på nu dröjer det ju 2 veckor innan jag får pussa på han igen.
Nu blir det film time och lite plugg.
I morgon är det upp tidigt och göra prov sen hem packa det sista och vänta in tiden

Kommentarer
Postat av: Lina

Stort grattis...

2011-06-21 @ 20:28:16
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0