Jag kommer inte dit

Hur mycket jag än vrider och vänder på allt så kommer jag inte till Alanya.
Det är bara att inse detta. Jag kommer inte kunna åka till mitt älskade paradis.
Men om man tänker efter. Det var ju i Sverige jag ville va i år. Det var ju det jag önskade och längtade så efter förra året.
Så varför åka egentligen. Det är bättre vi sparar så vi kan åka på en grym semester till ett lyxhotell nästa år i stället.
Jag vill ju visa M den svenska sommaren. Så nu ska jag sluta vrida på och vända på allt och njuta av den svenska sommaren. Och planera in vad vi ska göra i stället.
Det kommer ändå bli en kanon bra sommar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni får planera in en resa till Skåne istället.. ;-) jag är ledig hela sommaren.. Kram

2011-06-06 @ 08:14:42
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0