Halmstad

En bra dag i dag ju!
Började med att jag fick hem dem sista kläderna jag hade beställt. Nu blir det inga kläder på ett tag.
Sen fick jag sms om att min kamera hade kommit.
Så var i väg och hämtade den. Jag älskar den!
Läste sedan på facebook att vissa hade fått tillbaka på skatten i dag.
Så skyndade mig för att kolla och visst hade jag också fått det.
Lovely pengar på sparkontot nu.
Sedan bestämde jag för att följa med mamma och pappa till halmstad över helgen.
mest för att jag behöver komma i väg lite. och för att plugga nu inför proven.
Blir ju inte att man gör det här hemma tyvärr!
Älskar dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: frida

jaha där ser man. hur länge stannar du då? =)

jag jobbar jättemycket nu, 10 dagar i rad. har 7 dagar kvar nu, suck!

2011-06-08 @ 21:02:17
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0