.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva för rubrik!
Ibland kan jag bli så himla ledsen på hur folk behandlar mig!
Jag kan känna att snälla vi är väl vuxna nog vi kan väl vara ärliga mot varandra.
Ens vänner gör inte så här och jag kan känna att jag skiter snart i det!
Jag är trött på att bli illa behandlad.
Vem tjänar på att jag är snäll egentligen?
Inte är det jag i alla fall!
Och allt det här med Facebook, blogg, twitter allt! Det gör bara en otrolig skada!
Folk kanske inte alls tänker på det på det sättet. Men vissa gör det och jag gör det!
Jag är så jävla trött på detta nu!
.................

Kommentarer
Postat av: Sarah7

Ibland gör människor illa en tyvärr, och var man än kommer så finns det dom som lyckas krypa in "där" och göra en ledsen å besviken! Fortsätt vara den DU är! Jag följer din blogg å jag är glad för att du startade gruppen för oss som har turkiska män :-)dock är jag inte så aktiv där inne själv men de finns alltid nånstan att vända sej om man nu har någon fråga som sina andra vänner inte kan svara på.



Tack å GO Girl!

Kram

2011-06-19 @ 00:24:04
Postat av: Therese

Känner igen mig i det du skriver, inte alltid lätt..

2011-06-19 @ 00:32:46
URL: http://llundiin.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hoppas det känns bättre snart för dig :)

Hej!



Skulle du vilja hjälpa mig lite snabbt??

Allt du behöver göra är att gilla den här butiken på facebook+bilden på min sons får??



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Vill så gärna vinna en Sulkyvagn!

Länkar alla som gillat, skulle vara såå snällt.



:)

2011-06-19 @ 00:41:32
URL: http://njutensmula.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0