Anna & Tina

Så har det vart skol dag i dag. Och jag ser i fram emot att göra proven nästa vecka. Mest för och se hur det kommer gå bra. Jag sattsar på G i kurserna. Självklart kommer ja försöka svara på VG och MVG frågorna men kommer inte lägga ner så mycket på det. För huvudsaken är att jag blir godkänd i alla fall.

I morgon ska mamma hjälpa mig med den sista frågan på människan sociallt och kulturellt. Sedan ska jag skicka in den uppgiften och boka tid för prov till nästa Onsdag!

I dag åkte Anna från Sverige ner till Istanbul för att möta upp Tina som åkte från Kambodja. Dom ska tillbringa några dagar där innan dem åker vidare till Alanya. Hoppas verkligen då fina dagar där nere. Anna stannar där hela sommaren. Men Tina kommer hem i slutet av Juni och stannar nog hemma en månad typ och då hoppas jag att vi hinner få in en träff innan hon åker tillbaka till Alanya för 2 månader.

Sitter och väntar på åskan. Det är nog bara jag som gör sådant. Men jag älskar det! Så blir sur om den inte kommer så dem har utlovat!


Kommentarer
Postat av: frida

ja det är ju helt okej betalning ju =) en teknik industri är det :) sitter och väntar på att han ska komma hem nu.



fan alla åker till alanya nu btw, hehe, är det inte så? =)

2011-06-08 @ 17:21:18
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0