Älskade Iphone

Jag älskar min iphone och att man kan få allas lösenord till internet. Kan vara uppkopplad varje dag. Även om man är på semester måste man ju ha koll på allt hemma. Haha sådan är jag! Resten av kvällen i går blev kanon. Hade en lugn men grymt trevlig kväll i går. Avslutade på Queens garden. Mitt älskade Queens. Mötte senare upp M som hade blivit bjuden på massa öl så han var inte nykter. Haha! Så i dag hade vi en dag vid poolen. Poolen är ens bästa vän när man är bakfull! Sedan har det blivit lite turkträffar. Först ramzan sedan, gick vi till Suleymans båt och träffade han och Elias. Och nu sitter vi på heikki bar och pratar med M bror. Massa folk att träffa.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror jag kanske såg M igår när jag och Y gick, men jag kopplade inte förrän efter vi hade gått förbi varandra!

hih

2011-06-25 @ 21:11:29
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0