Vem bestämmer och vem dömer?

Ibland kan jag bli så himla trött på allt tjat om att man inte ska göra si eller så på facebook. Men det är väl upp till var och en vad man vill göra. Och man ska väl inte döma folk för det? Min syster vill inte lägga ut bilder på Leon för att då äger Facebook dom. Det är ett val hon har gjort och det accepterar jag. Hon accepterar att jag är en facebook nörd. Allt tjat på nyheter om facebook. Men tänk om facebook inte hade funnits då? Vad hade man då gjort? Hur hade man då kunnat få reda på saker. Vissa vägrar ha Facebook och det är ju upp till dom. Man ska aldrig döma någon för vad man vill lägga ut och tala om eller inte!

Sen det här med bloggen. Vissa är anonyma vissa lägger inte ut bilder, vissa skriver inte hela namnen, vissa skriver bara vad dom har gjort i stora drag, vissa skriver väldigt öppet om sitt liv, vissa skriver om sina planer för bröllopet och visa berättar när dom är gravida innan V.12 vem säger att man gör rätt eller fel där? Alla som har en blogg har ju en blogg av olika anledningar. Jag har en blogg av en massa olika anledningar. För att dela med mig om mina tankar, mina resor, att bo utomlands, att vara tillsammans med en turk och en massa annat. Ingen kan döma en för hur mycket man skriver i sin blogg. Ibland skriver jag i min anonyma blogg om saker som jag verkligen inte vill att någon ska veta. Men annars är jag ganska öppen med det mesta och det är sådan jag är. Jag är öppen  med mitt liv och låt mig då vara det!


Man bestämmer själv vad man vill dela med sig!
Så därför tänker jag snart berätta en hemlighet för er och det gör jag för min egna skull!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0