Underbara säng

Oj vad jag njöt när jag la mig i sängen i går. Alla som vart i Turkiet vet att där får man inga lakan som täcke nej där får man någon konstig filt som är stel och obekväm. Så när jag la mig i våran santin lakan i går så njöt jag till 100% Fy tusan vilken känsla. Somnade som en stock på en gång. Vaknade upp av en smäll. Ja då hade M råkat ta sönder våran spegel. "fast han gjorde inget" sa han som vanligt.. Det är konstigt att han aldrig gör något. Haha! Men han var ju på väg till toan. Jaja vi har ju inte hängt upp den så får skylla oss själva.
Men en underbar natt sömn var det. Och M ligger självklart och sover än.
Ingen sol i dag inte! Inte än i alla fall! Men det gör inget. Borde pyssla en del här hemma faktiskt! Måste tvätta för efter 2 veckors semester så blir det en del tvätt. Sen måste vi städa lite och handla. Surt att inte bilen är hemma så vi kunde stor handla men men. Kanske kan fjäska lite för bror!
Har i alla fall läst att blogginlägg nu! Det tog ett tag kan jag säga. Ska samla lite mer energi så ska jag skriva om våran underbara resa.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0