Skönt att det bara är semester

Nu är det bara 3 dagar sen är det dags att åka hem. Har haft det helt underbart här. Jag och älsklingen njuter för fullt. Solar och badar och bara njuter. Vart lite dålig i 2 dagar nu men börjar må lite bättre. Men även paradiset har en baksida och jag är så glad över att bara vara här på semester. Vissa människor här gör att jag är glad över att jag bara är på semester med min älskling. Det är som att vara i en bubbla här och även om man är turist så märker man av den mest för att man har bott här. Men jag är glad att jag inte bor här utan bara är på semester. Vissa har verkligen gjort mig besviken och jag tycker det ska bli lite skönt att få komma hem. Men nog om det nu ska vi njuta resten!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0