Nummer från Norge

Var i duschen när M kommer in och säger att det är någon som har ringt mig från Norge. Både han och jag blir lite fundersamma. Man vet ju aldrig. Så han ringde upp. Efter en stund kom han in och sa att det var Nathalie som hade ringt. Å vad glad jag blev.
Efter ett tag så ringde denna underbara söta tjej mig igen. Blev så glad att få höra hennes röst...
Det var över ett år och mer där till sendan jag pratade med henne. Det var i Februari 2010 när hon var här i Jkpg.
Hon ville gratta mig! Och så tjatade vi!
Och så pratade vi lite minnen. Å saknar dig vännen jätte mycket!
Tack för att du ringde hjärtat det gjorde min kväll! <3

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0