Inskrivning

I dag var det dags för inskrivning hos BM!
Först var det ju lite koll. Jag hade bra resultat och allt. SÅ det var skönt. Hon stack mig i fingret och jag är inget stort fan av sprutor men det gick bra det med.
Sen var det inskrivning. Ja mötet gick kanon bra. Nu är vi på gång på allvar!
Sedan skulle jag ner till labbet och ta ännu mer prover.
Börjar med att jag började må riktigt illa. Sen när jag väl satte mig i stolen.
Så är det en som är ny eller något. Hon hittar inget bra ställe att sticka mig i.
Sedan sticker hon mig 2 gånger men det kommer inget blod.
Här började svetten rinna. Så en annan fick komma hon hittade ett ställe.
När jag var klar sprang jag ut för att få frisk luft jag var så när på att svimma.
Kul när man inte gillar att ta prover!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0